Shopping!

Idag var jag, Elin och min bror på birsta. Jag köpte lite grejer som jag liksom tyckte var söta. Det brukar ju liksom vara så, jag köper lite smått och gott som jag tycker är sött! Jag shoppar liksom hela tiden nu ja! Hihi! Idag köpte jag i alla fall tre blusar, en klänning, ett par skor och en sån där topp/bh om ni fattar vad jag menar.
Gina 59 kr
Gina 199 kr
Sandal
Dinsko 299 kr
PRICE SMOCK FRILL DRESS<br/><strong>159</strong> SEK | €17.95
Sen så köpte jag en sån klänning fast svart som passar till skorna jag köpte förra veckan ( tror det var förra veckan) Ni vet dom ursnygga från scorett!

------->

Dom köpte jag ju förra veckan! Älskar dom fast jag älskar inte att gå i dom.

 

Puss och kramis

/F


Kommentarer
Postat av: cecilia bergåkra

smart att köpa högklackat och sen inte gå i dom hahahahahaha hihihihihihi vad rolig du är!<33333

2011-06-03 @ 22:10:43
URL: http://ceciliabergakra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0