Red riding hood.

hellu hellu alla glada,
har precis kommit hem efter en rolig filmkväll på sf med vickan. vi såg Red riding hood.  om jag får säga vad jag tycker så ligger själva filmen på en 3.a utav 5 stjärnor.
Den hade liksom ingen riktigt handling i själva filmen som jag hhade väntat mig. Men killarnai filmen var jue hyfsatde snygga men mest söta och ok i mina ögon.
Synd att dom inte gjorde filmen bättre än vad man hade hoppats på. Men det borde komma en två för det verkade som det på något sätt men vem vet.
Det jag vet iallafall är att den 18 maj ska jag gå på Pirets of caribbean. strange times!!!!!! på premiären! LÄTT så om det är någon som ska med säga gärna till
Nee nu ska jag nog försöka sova lite,
xoxo mall

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ska man ja ;D

2011-05-07 @ 00:47:42
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0