Planer för idag

hej hopp alla glada,
nu sitter jag framför datorn igen... alltså detta fungerar inte, hahaha jo klart det gör. Men any why, så ska jag börja med att plugga av skolarbeta igen( det känns så där) men vad ska man göra åt det egentligen? inget säger jag bara.

Mina planer för idag.

*städa rummet
* ut på en motions runda.
* äta frukt.
* åka ut till stallet och pyssla på där.
* vila
Plugga på skolarbetet.
*Filmkunskap
*Matematic B
*Svenska
*Ekonomi
*Spanska
*Psykologi A

Sedan ska jag nog bara ta de chill, så nu ska jag plugga så mycket jag orkar. Jag lär väl skriva och se vad jag hunnit med...:) typ inget.
Men nu ska jag stänga ner  internet och plugga istället.
Pöss och kram
Btw det har regnat drygt i två dagar snart.... så roligt, vilken tur att jag inte har varit ute något då.
här kommer en random epic bild på mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0