Jag lever!!

hejhej
nu är jag tillbaks efter ca 3 dagars från varande!! hahah men det är så här att jag har varit på mitt härlig sommar jobb, jag har börja på en fabrik där dom tillverkar pappersmassa!!;) skit stolt. Det är as roligt för alla är så himla glada och roliga, en sån plats man verkligen inte lämna när passet är slut,
Så ska jobba hela sommar, så bli så skönt. Men iallafall denna helg jobbade jag fredag,lördag och söndag NATT! HAHAH det låter as jobbigt men det är mycket skönare!!:) hittils iallafall få se nästa helg hur de blir.
Men iallafall, känner mig myyyyycket trööööööööööttt och ska dra in till skolan -.-!! så tråkigt....:) men aja thats life_ study hard to move foward!!:)
nee men ska inte göra detta utan ska plugga vidare, men höres sedan
Btw. längtar verkligen till nästa pass, är man dum i huvudet då?:)
kram Mall

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaa, de äruuuuuuu.

/anonym, som du inte har en aning om vem de är

2011-05-23 @ 22:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0