chill dag.

Hej hopp alla glada.
Sitter hemma just nu.. jaa egentligen ska man vara i skolan säger visa men vet ni vad!?  JAg ska jobba NATT!! HEHE så himla nice, så glad för de.
Så ska dra ut till stallet och träna för sigrid klockan 3. så himla peppad, tycker inte alls synd om er som är i skolan nu HHEHEHEH ego trippad tjej här.
Kan väl bara säga att dessa senaste dagarna har varit helt galent rolig men inte ska jag berätta något. :)
Så därför kommer mer info imorgon. men några bilder kommer på mig efter gårdagens jobb.
Btw hoppas ni gafv extra många kramar till era mammor eftersom det var mors dag. Det gjorde så mycket jag kunde.
något snygg tjej..... och så var de inte!!:) mer Crazyyyy!!! om jag säger så här på dessa bilder hade jag inte sovit något alls!!
Pöss och kram på er!
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0