Veckans mest irriterad låt!

Hejsan

Denna fina kategori är lilla mallsters idé, tanken med detta är om jag har hört en låt och den har satt sig på hjärnan kommer jag att blogg om den.
För är det bara jag som tycker att låtar som är skit dåliga och är väldigt irreterad. Eller om man hör någon nynar och sjönger falsk så är man bara kolla upp låten för man får ångest att man inte vet vad den heter eller hur de egentligen går.
Så därför göra denna underbar kategori för känner mig lite lost när fellster har veckans värsta video, så tänker köra något liknade bara för att göra detta bättre!. hahah nejdå:)
Veckans inlägg vet jag inte rikigt när det blir. Det kommer nog en speciell dag.
Men så länge så hörs vi nog av, men om ni läser detta och får en låt på huvudet kommentera gärna och skriv vilken!!!
Xoxo  Mallster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0