GrinarN

Nu ska jag nog hoppa in i duschen! Efter det blir det till att lägga sig i sängen och se film!  "The Last Song" blir det! Hihi! Är inte den filmen för söt!? Den är liksom underbar samtidigt som den är fruktansvärd och riktigt sorglig.

Jag är verkligen så att jag grinar till slutet till nästan alla filmer. Som när jag för första gången såg "P.s I Love You". Jag grinade genom hela filmen och Malin och Denise fattade inget. Det var alltså dom jag såg den med. Som om inte det var nog, när jag kom hem sprang jag till mamma och grinade...

Nu kommer det värsta! För några dagar sedan såg jag Toy Story 3. Jag satt och grät under hela slutet. Det var verkligen otroligt sorgligt... Andy lämnade ju liksom sina leksaker! Eftersom man har växt upp med filmerna så var det som ett slut av allt underbart, fruktansvärt var det...

Detta kanske inte hade nått med filmen jag ska se men det känns ändå som en viktig sak för er att veta. Nu förväntar jag mig att ni bjuder mig på bio!



Puss and kram
/Fellster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0