Shhh Mallster! Shhh! Kändisar!!!

Min dag har varit lite tokig... Jag åkte in på skolan och det visade sig att min första lektion som var tyska var inställd pga att min lärares fru hade fått barn. Grattis!! :D Jag mådde/mår inte så bra och hade bara idrott (som jag inte kunde vara med på eftersom jag är sjuk) och en till lektion. Så jag bestämde mig för att åka hem.

Jag, pappa och min bror var senare iväg och käklade. Gissa vad som hände dårå!? :O JO! Han skådisen som var med i vi hade i alla fall tur med vädret, hans hund kom springande till mig! Jättesöt var den och först fattade jag inte att det var han. Men sen insåg jag liksom dä! Han är ju asrolig ju! Fem minuter senare kommer en till kändis in, dock var det bara Caroline af Ugglas. HAHA...


Komiskt!

Senare ikväll ska jag iväg och träna med Helge (min kusins ponny) på björkbackegård för Sigrid. Bara så ni vet liksom!

Serreee, mitt inlägg äger Mallsters senaste! Ellerhuuuuurrr? (A)

Puss and kraaam
/Fellster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0