Monday!

Hellu my lovley friends.
Sitter på psykologin och vi har genomgång om Inlärning av människan...... det är såå jätte intressant... eller så var de inte så.
Denna dag har både varit roligt men lite seg, men det har gått otroligt bra. Jag, michaela och Elin gick på stan och kollade lite på kläder och svullade i oss mat! vi gick tiil goute! eller vad det heter med ett lättare förklaring gamla subway stället. AS GÖÖT! åt en härligt kycklingsalad.
Sedan drog vi till alla affärer i sundsvall och jaa man hittade lite sommarkläder som man ville haa:) men man måste få en figur för att vända dessa tycker jag dock då. SÅ hoppas de blir bra.
Lägger in lite bilder på klänningar som jag vill ha till sommaren.
Btw. Har gjort ett inlägg mer en Fellster! hahahah jag äger, suck on that fellster!
Xoxo Mallster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0