Hej på er alla tokungar!

Ja, här har ni en nystartad blogg! Det är jag och min underbara vän Malin eller Mallster som hon kallas som kommer blogga på denna underbara blogg. Jag heter Felicia men ni kan kalla mig för Fell. På bloggen kommer jag däremot heta Fellster. Fellster + Mallster= BÄST!

Jag och Mallster har varit bästa vänner i några år nu, innan hatade vi varandra! HAHA, näråå! det gjorde vi inte! Vi började umgås eftersom båda vi håller på med hästar. Eller vi har snarare tre st var nu. Vi tävlar dressyr och på vardagarna är vi bara allmänt tokiga!


HAHAHA, jag inleder bloggandet med en gammal bild på mig (Fellster) och Mallster. Jag ska även lägga ut Mallsters favoritlåt.



Pussen och på återseende
/Fellster

P.s! We like sports!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0