Freeddooomm!!

Hello my lovely friends!!

Sitter just nu framför datorn IGEN! Fyfan alltså... INTE okey... Men vad ska man göra, man vill ju informera er läsare om vad som har hänt mig! Hehehe!
Imors belev jag väckt av mamma för att vi skulle ut till stallet eftersom mina små ponnysa skulle skoos, så jag släpade mig iväg till stallet. Jag orkade knappt titta mig in i en spegel, jag såg ganska på tänd ( HÖG!) ut. Jag var alldelens röd i ögonen mörk under ögonen! Hehehe inte okey...Men sedan lät min röst som en sjukling!
Men nu är jag hemma och ska äta frukost. Klockan är runt 12.20!! grymt braa att äta "frukost" eller ska man kalla de för något annat??:O! Kanske brunch men det är mellan frukost och lunch!
Eh, jag kallar det frunch! Hahaha jag åt i alla fall en härlig skål med vaniljyoghurt och frasflingor, ett glas mjölk och ett litet glass kaffe! Mums säger jag bara! Men undra hur mycke man borde äta????

Därför läger jag upp en bild på dagen frukost:) kanske de ska bli en nya kategori?
Nee nu måste jag plugga matte eftersom jag har prov imörra!
Xoxo Mallster in sad face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0