Vaaarrrmmt

hellu my beloved friends.
Sitter framför datorn igen och det är inte OKEY! klokcna är 11.40 och har precis vaknat .... -.-. Halva dagen har redan gått och jag har så otroligt mycket att göra idag innan kvällen kommer.
men igår hann jag dock blogga fast jag hann inte  tänkt mig de. igår  vad dagen helt jävla otrolig, sov till 14.00 och var fortfarande trött men michaela var tvungen att dra till jobbet så man var hängde ner till kvissle och tog en härlig fruktost pizza ( trodde verkligen att jag skulle spy) så inge mer pizza åt mig heller.
Sedan drog jag och fell ner till ljungan och tog ett mycket svalkande dopp, det var skönt efter ett tag med väldigt ströööömt och djupt så dom som vill bada i ljungan vänta typ 1 vecka minst!!! då blir det perfekt.
efter att fell hade nästan åkt med strömmen drog vi oss upp och vidare hem till mig för lite mat. Det blev salladsgrejsgrejs... ingen aning vad det var men mycket göööött!.
Jag hängde påe familjen wallgren till birsta för att ta handla och vara mycket socila. Det jag handlade var en ljus i från ikea!! LOVE IT, det lycktar som vanilj/kafe/cococos!. Så ska lägga upp en bild på det sedan.
Efter det drrog man ut och red lill fisen. Gick super bra men synd att det är bara detta år kvar.....:( skulle lätt vilja rida ponny ett år till.
Sedan hem slog på dom nya avsnittet av trueblood och måste säga det att DOM ÄGDE!!!!! fasiken bara nytt och jaa vad ska man säga om denna serie!!:) alexander skarsgård ( grrr) man smälte typ under serien då:)
Nee slut snackad över hotti boys nu ska man dra ut till varma världen och vidare ut till stallet för attta han om min älskade ponnysar!
( otroligt heeet kille)
Kram Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0