Trött!

Jag känner mig rätt trött i både kropp och själ. Eller va?! Vad är det för skitsnack?
Idag?
Jaa dagen började med att jag vaknade vid 9 och gjorde min i ordning inför jobbet. Jag började jobba kl 10 och slutade halv 5. Jag gick direkt till min moster som fyllde år. Efter det åkte jag på gymmet och nu sitter jag hemma. Det är så synd att man hinner med så lite när man jobbar. Helge fick vila och Hunken också.
Imorgon?
Jaa, jag börjar jobbet kl 10 och jag vet faktiskt inte riktigt när jag slutar. Jag måste verkligen sova nu! Herregud! Vad håller jag på med? Efter jobbet ska jag iväg och träna på björkbacke med Helge och efter det drar jag och Malin ner till Gnarp för att sova över i min mosters sommarhus. Jag och malin lä ju ta en promenad eller nått, hahaha. Hunken ska jag gå med imorgon och på onsdag blir det till att skritta bäbisen!
Jag har liksom inte hunnit blogga för att jag har haft så mycket annat. Eller mest för att jag inte har orkat. Jag känner liksom att jag saknar så mycket saker! Det känns liksom som om inget är som det brukar vara... När man tänker tillbaka på förra sommaren så är mycket väldigt annorlunda. Inte nå stora saker är annorlunda utan väldigt många småsaker. Det känns så tråkigt och jobbigt. Saknar mycket <3
e
Finbild! Jag hade gjort mig lite extra fin. Eller?
Puss
/F

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mer......

2011-06-19 @ 13:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0