Stallet!

Nu ska jag skynda mig ut i stallet och rida Helge. Sedan blir det en massa fix inför tävlingen imorgon och jaa... Vi får väl hoppas på att det går riktigt bra!
Jag har liksom sagt till mamma att om jag vinner imorgon ska jag köpa en tårta till mig själv. Det vore så roligt att vinna 3/3 starter liksom! Fast man ska inte hoppas på för mycket! Det är många duktiga ekipage med och Helge är fortfarande väldigt oerfaren och man vet faktiskt inte. Det kan ju gå åt skogen också! Men förhoppningsvis gå det skitbra!
Jag ska i alla fall försöka kvala in till 6-års championatet som går i falkenberg. Det vore så kul att rida det på honom och jag tror faktiskt att han har en riktigt bra chans! Fast det kanske jag redan har sagt femtio gånger...
Hunken vilar lite just nu eftersom en homopat (eller vad det nu heter) har fixat lite med honom. Han ska stå i två veckor! Fattar ni!? Två veckor!? Ajaa! Nästa tävling med honom blir i slutet av juni vilket är ganska långt!
Foto: Sandra Holmsten
Söt han är Helge!
Puss
/F

Kommentarer
Postat av: cecilia bergåkra

sötisen!<333333333333333333

2011-06-03 @ 22:11:37
URL: http://ceciliabergakra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0