Sommarbilder

hej hopp alla glada,
kom precis på det att jag måste ta upp det här med bloggningen, har verkligen gått såg segt att bloggat plus har verkligen inte haft tid, ork eller något att prata om men nu är det dock sommarlov (HEHEHE) då kan det hända mycket.
Men iallafall så var jag i  breezans och cindys sommarhage där dom får stå på gräs, som är mycket bra. Men eftersom dagen var så fin kom själv klart malin ( jag) med kamran i hösta hugg till hagen och knäppte kort på busarna.
så länger upp lite random kort på mina älskningar:)
Btw så var det bara tyvärr min vita springare som ville visa upp sig, min lilla röd tjej ville bara äta och må gött :')
Kram Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0