long weekend

Hej hopp alla glada
Hur ska man säga detta då, eh det har varit långt helg. vi harhaft drygt 5 dagars ledig ifrån skola
men ska sammanfatta dessa dagarna så mycket jag kan.

Torsdag.
tävling uppe i härnusand, hyfsat bra för mig och fisen men är nöjd, sedan så kom njurundas Div 3 lag 3.a så det var super bra.
Sedan på den kvällen satt jag och fell dygnade med att se The hills serie 1 och 2.


Fredag:
Sov bort hela dagen typ för var så himmla trött plus att  vi hade varit uppe tills 8 på morgonen... inte så värst bra men iallfall tog hand om mina småttingar.
Sedan drog jag och fell in till stan för att gå på bio, vi tänkte se the Hangover part two" men det var fullt satt" ( citat ifrån arbetaren), Så vi snurrade runt lite i stan och var på väg hem men innan vi lämnade staden hoppade vi av och gick på Fast and furios 5 ( så himla braaa!!!)
när vi hade laddat hemma hos mig ( mall) så kunde varken jag eller fell sova  så vi satt oss på balkongen men då råkade vi få lite besök, mer tänker inte jag berätta.

Lördag:
Så var det ganska chillit, men jag och fell hade inget att göra så vi slog på en film, sedan gick jag, fell och vickan ner till ljungan där vi badade ( mitt första dopp) det var faktiskt skönt men det tyckte dock inte dom andra två, så det vara bara att ta sig hem igen och chilla.
När vi kom hem till mig igen beställde pizza och slog på en underbar häst film som jag inte riktig kommer på namnet. sedan var det stallet och red lill fisen ut  med fell och helge.
Söndag:
Denna dag har varit ganska slappt, åkte ut till stallet för att knäppa lite kort på njurundas hästhopptävling som var mycket intressant, Efter att den var klar så red jag lill fjärten ( breeze) och vickan tog en härligt barbacka tur på cindy.  Ritterna gick super bra. är jätte nöjd. Men efter stallet drog jag och vickan hem till mig pch slog på filmen rio, som är awesome. Sedan kom fell och lite senare drog vickan in till stan. Jag och fell satt och bara tjafsade om allt hehhe på skojj ofcourse men sedan så slog vi på Limitless. DEN  ÄR AS BRAA!! huvudkaraktären är så himmla bra och så snygg skådis.
Men nu ska man nog ta och sova, ska jobba imorgon:I ska bli jätte roligt
Pöss och kram Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0