koffien = hyper tjej

hej hopp alla glada.
sitter äntligen i  sängen och chillar fast det gör jag egentligen inte...:) skola och skola........ dööör utav skolan. LES LESS LESS vill ha LOV! men får det om 3 dar:) hmmm niceee :D
Iallafall var på jobbet idag, mycket roligt som vanligt. sedan red man ut med lena,helen och vickan på en härlig kvälls tur runt hemmanet det var mycket mysigt. lilla cindy skötte sig utmärkt som vanligt.
Men iallafall kom på en grej.  att jag kan vara ganska munter men ändå inte, eh idag drack jag nog för mycket kaffe på jobbet, kunde verkligen inte sluta leee eller skratta!! är de normalt? iallfall inte för mig.....:) men HAHAH thats life.
en mycket morgon trött tjej på denna bild idag:)
Kram Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0