Äntligen

Hejsan alla morgon glada,
har precis kommit hem ifrån jobbet, klockan är 06.27 och jag är halv trött men ändå inte... ovanligt ( NAT). Jobbat hela helgen natt, roligt som vanligt. mycket skratt och sånt är bara roligt.
Men hann dock inte fira midsommar som man ville eller vara med släktingarna när dom var här uppe, eller jo en dag men ändå, Thats life.
För en stund sedan kände jag mig jätte trött men nu känner man sig super pigg och skulle kunna lätt springa flera mil och de var så, men måste vila iallfall 2-3 timmar för hälsan skull.
Men efter det blir det nog fiska i ljungan, kanske inte bästa stället men nära och det är bara roligt att fiska, man kanske till och med ta och badar när det verkar blir så fruktansvärt härligt väder ute.  ( Happy face)
Men iallfall så har jag inge mer att säga än, det kanske kommer bilder under dagen. Who nows liksom:)
btw tänkte lägga upp en bild men kom dock inte på vad jag ville visa så det blir dock inget överhuvudtaget!
Pössi och kramis så länge
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0