Vill ha storhäst!

Jag gör liksom inge annat än att sitta vid olika hästsidor och kollar på storhästar nu! Jag vill verkligen ha en storhäst! Hihi! Jag har ju redan två st ponnysar men jag borde ju hinna med en till tycker jag, hahaha. Sjuk man ä liksom... Men det blir ju egentligen perfekt om jag skaffar en storhäst nu för då har jag ju hunnit utbilda den lite när ponnytiden är över. Alltså jag vill ha en unghäst haha.
Ajaaa... Nog med det! Nu ska jag rida ner HunkarN på klubben och träna lite. Det är ju tävling till veckan tisdag, onsdag. Annars denna vecka har jag varit hos Sigrid tre dagar då jag bara hade med mig Helge och tränade och sedan red jag även Ids och Ilusster. Mycket roligt var det!
Pussss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0