vad ska man säga

Hejsan alla glada.
Kom precis på att jag måste blogga och därför gör jag det nu. Men vad ska man pladdra om Hmm? joo kan väl säga att denna vecka har varit mycket intressant både positivt och negativt. Kan väl börja med det positiva saker är att jag har blivit frisk och ska åka träna för sigrid både lördag och söndag ( YEAAH) och har skrattat för mycket. Kan väl bara säga så här har hört ett och annat så det hindra inte mig ifrån att skratta hehheh det vet ni redan.
Det negativa är att turen har inte varit på min sida dessa två dagarna. har haft en liten negativ känsla runt mig nu när jag tänker efter men eh inget att bryr sig över. Men iallfall på jobbet var jag nära att bli av med fingarna 2 gånger av 3 :S HEHEH bra va? NEj inte precis och det var verkligen mitt fel oxå!. satt fingrarna där man inte ska!
Men kan säga att olyckan fick sin njutning, jag klämde tummen i en dörr så frukansvärt illa så tummen är uppvullen och lillablå (  buhuhuh mee) Så kort på den lilla fulingen borde komma så jag får tag på en kamra:D men inte nu eller idag.
Nee ska nog stänga ner och göra mer nytta en vanligt. Som sagt livet är för kort att bara gnälla och jaa ni vet...
Kram mall
Btw har fortfarande den Underbara låten som är gjord av rammstein- Du haz ( NAAAATTT HATAR DEN) den är för lätt att komma i håg inte bra för mitt lilla huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0