trött, snor, regn

Hellu my trogna läsare.
sitter framför datorn nu igen.. not coool. Eller joo faktiskt. Ja vad ska man säga om denna dag. Att det regnar som jaa jag vet inte ritkigt vad, värsta regnskuren. det känns som att jorden ska översvämmas iallfall här i njurunda. Men men. Tur att man sitter i sängen och filtar med varm choklad med extra mint i, mummmss.
Ja om ingen förstår så är jag frukansvärt förkyld -.- blev deet för ca 2 dar sedan men trodde det skulel bli bättre men icke då blev tyvärr värre så tror nästan jag måste operar bort halsen. fast så illa är det inte men det känns som det.
Men iallfall är har förkylningen verkligen valt fel tidpunkt att invadera kroppen min, har mina ponnysar  att ta hand om och vara ut vilad innan sommarlovet är slut.
men iallafall så hjälpte lilla felicia mig med att rida lill fisen som hade stått i drygt 2dar, men det gick super bra. Så skönt att se andra folk att rida henne utan att hon blir spänd och bara knasig. Som härom dagen red vickan henne och faktiskt hoppade drygt 60cm ( stolt ägare :') ) så det känns mycket bra. Men vill rida själv men det kommer väl får man hoppas.
Såå nu ska man vila och kanske sova drygt 5 timmar till -.- eller NAT! slå kanske på en film eller varför inte städa det mycket stökiga rummet.
synes snart
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0