Sista dagen på det roliga!

hej hopp alla glada!
Sitter just nu hemma hos michaela och peppa/laddar inför gatufesten!!! Man måste ju gå den sista dagen på sundsvalls bästa evangemang på året, ( kanske). Men nog med den negativa energin och så ska man ta fram den positiva!!!:)
Jag och michaela har varit på nolby kiosken och åt lite foood. Jag tog en inbakad pizza och jaa jag åt nästan upp hela.... så riktigt svullo är jag! men fasiken man ska orka med hela natta .:)
Men iallfall ska väl snart dra in till staden men först ska man förbi jessica och chilla lite!!:D sedan vidare in och ska förhoppningsvis se daniel adams ray!!! Sedan blir det nog ÖLTTTÄÄÄÄLLTT!!! sms om några är däääär!!! lätt man ska röja sönder!!.
HEHEH bilder kommer dock inte upp för har ingen kamra eller orken att ta med mig såå:) Nuu ska man dunka sönder med festlåtar och spelar dåliga låtar så man får bort rammsteins fruktansvärda låt - DU HAZ!! blev påminnd av den låten och lite ja dog!  men aja!!! daniel adams ray nu såå livet kanske går lättare framåt!!!
Ha en underbar sista dag på Gatufest eller övrigt!!!! mall är on the move so look out for the crazy girl!!!
Kram
Mall
Btw lycka till imörra fell hoppas det går bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0