Ni läser ändå!

Hahaha, söta ni är! Jag har varit superdålig på att blogga medans Malin verkligen har tagit bloggandet i egna händer. Bra jobbat gumman!
Ja, som sagt så var både jag och Malin och tävlade i veckan (tis,ons). Breeze gick jättebra och Malin kom 2a i lb:n på 70%! Jag är verkligen sjukt glad för hennes skull! Själv så red jag bara tre klasser på Hunk och Helge tillsammans. Helge gick lb. Han kändes dock inte alls bra och vi tror att han hade kolikkänningar. Efter det startade jag Hunk i la:n, han kändes ganska fin i traven och sedan så var han superfin i galoppen då jag fick en massa 8:or och sånt. Vi slutade i alla fall på 66% och kom precis utanför placering (nerputtad av sista ekipaget). Jag strök mig på onsdagen med Helge eftersom det kändes som om det inte var rättvist att starta något mer på honom under meetinget.  På Hunk red jag lap1:an vilket blev ett platt fall. Väldigt synd, men jag får ta med mig det som kändes bra och det som kändes mindre bra får vi slipa på. Dock tyckte jag att jag fick grymt dåligt betalt för ritten och jag blev nästan chockad. Men dressyr är en bedömningssport och ibland är det bara att lägga vissa saker bakom sig och låtsas som om dom aldrig har hänt. I detta fall kommer jag göra det.
Nu kämpar vi vidare och hoppas på att vi tar oss upp ur denna lilla svacka vi har kommit i. Ibland är det så här, hahaha. Nu sitter jag och kollar på hästgrejer så att jag kan åka in och köpa nått. Liksom plåster på såren!
Xtreme Horse makeover i Lerum erbjuder makeover för hästar samt säljer hästprodukter och hästvårdsprodukter
GAAAH! Vill haaa! <3
Puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0