LADDAR!!

Hej hopp alla läsare!
Snart är det dax för Gatu festen !!!!! YEAAAH, Några som är laddade??? det är inte iallfall jag :) tror jag blir det imorgon när man är inom området liksom.  HEHE det är väl att bara peppa på jobbet med music och shiiiieett, kanske lite saft ( hallon saft) mums.
HAHA måste bara berätta att mitt liv är verkligen som en karusell, ibland är det så himla stressigt och andra dar är det lugnt som en filbunke :S hur kan det komma sig? HAHAH ingen som vet ingen som vet!!
Är as hyper har drygt sovit ca 6 timmar i dag:) SKIT SKÖNT!!. Nu ska man nog dra ut till stallet för att göra det sista:) Maybe sola lute för det verka vara en underbar dag ute....:)
Btw dom senaste veckorna på jobbet så har man lyssnat på  rock klassiker! ( det gör man alltid i vanliga fall) men i allfall för drygt 2 veckor sedan spelade rammstein den här låten Du Haz!! ( eller hur den stavas) As störrig låt!. Den hamnade fastnade fort på mitt huvudet :S men tänkte inte mer på det, inte fören man började nyna och dansa till den -.-! hur bra var det liksom:)
Sedan härom dagen så trodde jag att man hade äntligen fått den ur huvudet med hjälp av dålig music men ICKE då!!!!
Låten spelades härom dagen och jag började sjunga på en gång !!! SÅ himla störrande-.-! men det tycker visa dock inte, bara så himla roligt att  retas!!:) men det tycker jag oxå om andra som får samma problem som jag:) HAHAHAHAH rätt ska vara rätt
JAAA eller hur!!!:)
Nee ska stänga ner denna tidskrävande datorn och dra mig till stallet:)
PÖssi Pösssi
mall

Kommentarer
Postat av: Malin

Du, du hast, du hast mich... hihi

2011-07-05 @ 18:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0