Laddar och peppar!

Hej hopp gummi snodd.
Denna dag har verkligen varit en formig. Jag har bara varit på ett och samma ställe hela dagen. hmmm och då tänker ni vart då? och mitt svar är och det är STALLET!!!!. Har packat iordning alla saker inför tävlingen nere i Bollnäs. Det kommer bli skit roligt eftersom det är en gäng som ska ditt och tävla. Känner mig väldigt laddad för att åka ner men inte dock för att tävla men det blir nog sen.
Så därför kommer inte jag att blogga på ca 1 dag kanske Och det för mig är en tragedi!!... NAAAT. Ja just de var tvungen att lägga ut denna äckliga bild på min fina tumme... den blev lite mosad i en dörr för ca 4 dagar sedan.. så den ser ganska äcklig ut plus så tror jag att nagel håller på att trilla av O-o
Ja och föresten så starta jag imorgon en LB:I och en LA:I men på onsdag blir det LA:I och LA:PI så det kommer bli spännande och se vad resultatet blir utav detta. TJOOHOO säger ja bara.
btw bilden är tagen ifrån igår utav michaela, vi var ute i skatan och fiskade.. gick inte så bra..
NEE nu ska man nog sooova klockan är 23.19 ska upp 07.00 igen:) SKÖÖJ,'
Peace out suckers
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0