It is lazy sunday to day!

Hejsan alla goa och glada typer som lever och är vakna idag:)
Måste nog göra ett  fint inlägg efter gårdens skandaler eller mera berätta om det roliga som hände....:)
Dagen började helt underbart, vi satt som ni kanske läste i mitt förra inlägg hos jessica och snackade mådde bara super bra iallfall jag. Sedan drog man vidare in till staden och satts sig vid selångersån men jag kallar det för en lite bäck för vattnet år så ÄÄCKLIGT plus att det är en bääääcck i mina ögon, ni får tycka vad ni vill.
Sedan när vi hade suttit utanför gatufest området så drog vi in och vidare till bankongs city där jag och  michaela delade på en nr 3A ( muuuummmmss). Efter det drog man vidare till  Daltons härliga öltält, man satt där en stund sedan vidare till nästa öltält men det blev dock inte så utan vidare till tivolit istället där man åkte break danze några gånger det var så fruktansvärt roligt. Men jag ska nog mera sammafatta kvällen och bara säga att DEEEN ÄGDe!!
Idag är det sööndag ( pust) och känns som man har så mycket att göra men egentligen har man inte det.... i min värld men något stressad endå. Sitter man vid vickans dator hemma hos henne och gör detta underbara inlägg!! HAHAH.
Btw fell jag dampar inte sönder med utropstecken precis!, kände att alla måste få veta allt detta!!. Såå det såå.
Ni som är lika slut i kroppen tycker jag ska vila sig och lyssna på brär så Bruno mars - Lazy sunday. för den är så passande för denna dag!!!!
Men ska nog stänga ner och vara socila med vickan ja, höres och synes nog snart de!!:) kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0