I´m on it!!


God morgon god morgon!!  "det är en solig dag"
fick man höra glatt idag på jobbet när man satt och hade "råkat" låtit ögonlocken falla ihop. Men iallafall alltid lika roligt på jobbet med mycket skratt. nu är klockan 07.44 och jag är as pigg...-.- så störande för jag behöver verkligen den sömn jag kan få dessa få timmarna innan gatusfesten börjar ikväll, om jag ska orka liksom:)
Så jag lär väl slå på en härlig film och slocknar efter 5 min får man hoppas!!! (Y)
Sedan ska man ta en lite rid tur men lill fisen, sedan hem göra sig iordning och vidare in till staden för att rööööjaaaa (Y) HEHHE bilder kommer nog ikväll eller imorgon bitti det beror på helt hur tiden räcker till:) Happy face mee:)
btw har fortfarande inte släppt rammsteins låt- Du haz!  men har försökt att lyssna på andra rocklåtar och det gick tydligen inge bra ;S Uschhaaa säger jag bara:) Men men sånt är liiiiveeeeett!!!
Nu ska man slåå på " där fick du" med stefan och krister
Pössi pössi era tofflar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0