Hahaha...

Jag läste Malins senaste inlägg, jag har insett att när hon har damp använder hon sig av miljoner "!!" och eftersom Malin alltid har damp blir det oftast miljoner"!!!". Hahaha, visst är jag snäll? Damp-Mall verkar ju i alla fall vara väldigt pepp och jag hoppas att dom får kul på gf.
Själv dissar jag gf och åker istället till Insjö för att tävla mina två ponnyar vilket jag personligen tycker ger mer. Hahaha, jag känner mig lite less på Gatufesten. Det känns så uttjatat liksom. Jag var ju på gf i onsdags och visst var det kul och så men jag tycker dom bästa artisterna var då också. Jag ville se Oskar Linnros men å andra sidan har jag redan sett han. Sen så kommer det fler tåg.
Ja, vi åker i alla fall till Insjö i natt. Vi ska lasta hästarna halv 2 eftersom vi måste vara där nere till kl 7 senast. Första start är kl 09.00 och jag har startnummer 2 på Helge. Vi hade ju kunnat åka dit så vi kom dit till idag men det fanns inga uppstallnings möjligheter vilket är sjukt. Jag startar La1 på Helge och Lap1 på Hunk. Vi får hålla tummarna för båda hästarna.
Bildbrist! Tog bara någon randombild nu liksom. Hahaha snygg man ä! Eller? HAHA!
För örvigt så SUGER blogg.se! Man kan inte ens göra styckesindelningar!
Puss
/Fell

Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Haha det låter roligt ! :P söt bild på tjejen! :D Ha en bra dag

2011-07-10 @ 09:28:10
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0