Godmorgon

Hej hopp alla glada.
Sitter just nu och äter frukost, det som erbjuds är rostade mackor och ett kopp cappuciono!( vet int ehur det stavas idag). Jag ser just nu på full frys, som är så himla typiskt svenska!!!, det är igentligen ingen humor för alla men den passar in på mig så frukansvärt bra. Älskar verkligen dessa filmer med stefan och krister!.
Btw ska skriva kort vad jag gjorde i går! jobbade sedan åkte jag direkt red lill fisen som gick så frukansvärt bra!!!:) hon var lite kort men på slutet så var hon helt underbar!!!!! fattar inte att min lilla bäbis har blivit så duktig :') helt otroligt!!. synd att man bara har ett ponny år kvar!:) annars så kunde vi utvecklas mer under tiden.
Men nu ska jag dricka upp min kaffe och  äta min mackor och se klart full frys :')
Pössi kramis Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0