Gatufesten?

Jao, Gf på G! Dock verkar Malin vara grymt pepp vilket jag inte är. Det som finns i mitt huvud just nu är tävlingar och massa kval och sånt.
Idag var jag till söderhamn och tävlade med Helge. Han var jättefin på framridningen dock blev han lite het inne på banan och galoppen blev lite yvig. Dock blev jag rätt besviken när jag fick poängen men sånt är livet. Nya tag tills på söndag då vi åker till Insjö med båda hästarna. Jag startar la1 på Helge och lap1 på Hunk. Vi kommer få åka här ifrån kl 2 på natten! Sinnessjukt, jag vet... Men vad ska man göra när det inte finns uppstallning?
Ja, åter till gatufesten 2011! Jag kommer troligen bara gå imorgon (onsdag) och i bästa fall torsdag eftersom jag känner att jag inte orkar och sånt. Alla ba" Guuuud vad du är tråkig" ja ba" Haha, jag vet men orkar man inte så gör man inte". Jag hoppas i alla fall att alla får det trevligt!
Puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0