äntligen hemma!!

Hejsan hoppsan falle ralle ra!! eller hur man säger det.
Sitter just nu i min underbar säng och väntar på att john blund ska ta mig till drömmarnas land...-.-!
Jag har precis kommit hemifrån jobbet, det gick super bra som vanligt man får lära sig något nytt varje dag om jobbet. Och det känns jätte roligt. Men kanske inte lika roligt när nagel börja lossna under passets gång o-o!  Något jag doog eller vad.
Men iallfall så ska jag nog sova nuu så man orkar med nästa pass HEHEHEH det kommer dock inte att gå för känner mig otroligt över pigg men kanske bara kanske man ska räkna fåår innan man somnar, dom säger att det ska jue fungera såå Why not liksom.
Men nog om de skulle egentligen berätta att jag och michaela var på staden sundsvall idag och shoppade lite ( när jag menar lite menar jag MYCKET) jag shoppade nog lite för mycket ...-.- men så är det när man får syn på allt nytt och reor! inte OK men shoppade iallafall
* ett par nya converse (röda)
* 3 t-shirtar
* ett par svarta leggings
* 3 par örhängen
* 2 nya Bhar
* underkläder
* 2 nagellack och ögonbrynspenna ( min andra försvann!)
* 1 linne
* två kofter ( korta)
Så det blev en hel del....är mycket nöjd och kanske när hösten modet kommer mer fram såå blir det nog mera av shoppingen men inte nu framöver!.
Såå nu ska man sömna in och vi höres och synes om några timmar
Nassi nasii!
Mall

Kommentarer
Postat av: hihihiihhihihhii hemlis

men vaaaaaa? ;o inte fattade ja att du köpte ALLT DE DÄR ;O vi vill se bilder!!!!!

2011-07-30 @ 12:57:46
Postat av: Malin

HAHAHAH jooo det blev såå mycket, kanske därför lilla du var något lost!!!! HAHAHHA så är de när malin are on the move!

2011-07-30 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0