Åhh NOOO!

hellu alla glada.
Sett att lilla fellelellen har bloggat och det tycker jag är strongt gjort lilla vännen min!! thums up for you!!. Men iallfall som ni kanske redan har läst var jag och fell nere i bollnäs och tävlade och det gick bra för oss båda tycker jag.  Jag måste verkligen inte skriva detta men Måste ändå!!. Felicia och hunken har utvecklas hur mycket som helst. Ni kämpar på som bara den. Man få se felicia slita som en djur med lilla hingst hunk. SÅ Säger bara att du har gjort ett fruktansvärt bra jobb med han och gör fortfarande:) såå roligt att see!!
Men nog och de. Ska berätta att jag ska dra till jobbet snart, det ska bli mycket trevligt, som alltid.  Men iallfall om ingen visste så är det bara 4 veckor kvar på lovet o-O DÖÖÖR JUEEE!!! vill har mer sommar.... nu när vädret börjar titta fram och såå. Inte gå i en tråkig skolan. Fast det är inte hedbergska!!! den äger!!:) men lite läskigt att gå sista ring!!! OMG faan vad tiden gåååååårrr. HEMSKT
Men iallfall ska dra ut en stund för att njuta av sommaren och kanske äta en mumsig mjukglass!.
Här kommer det iallafall en bild på fisen och hunken sedan tävlingen.
btw så ska vi byta blogg sida!! OMG undra vad felellelen har i rockärmen. detta ska bli spännande!!
Pössi MAll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0