too cool for school

Hejsan hoppsa fallareralle ra!
Sitter just nu på skolans biblotek och chillar runt. Egentligen ska vi börjar 10.00 idag men jag måste göra ett prov så ska gå bort till läraren kl 9 ungefär. känns ganska drygt att sitta på skolan när man egentligen inte behöver.
hahah gud har egentligen inget ordentligt att säga förutom att jag snart slutar skolan om ca 2 ½ vecka.. SHIET sedan har man bara drygt 5 månader kvar i skolan innan STUDENTEN! känns inte rikigt det där med studenten, trodde seriöst att man skulle aldrig nå till den ordet.
Men det ska bli grymt skönt, får jag hoppas?! man blir fri men ändå inte, man ska egentligen fortsätta plugga... få se vad man göra! har ju alla lov att fundera och sånt.

Nee nu ska jag plugga lite natur innan jag går -.-
Puss o kram plus nyp i stjärten ha é gött
Mall
uttråkad tjej eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0