Snart såå

Hejsan alla icke läsare
Sitter just nu på Naturkunskapen och ska göra klar en inlämning. Känns så där men wtf ska man göra åt saken. Bara att görat för att klara dessa sista 6 månader.. SHIET 6 månader kvar!! ska hinna köpa student klänning, boka frisa m.m
Snart ska jag dra ner till stugan ( blekninge) känns jävligt skönt, få lite semster några dar. kommer sakna hem på en gång till kompisarna och hästarna:) kommer inte får göra min årliga julritt...;( känns så där eftersom fisen är min fis! Sedan har jag inte fått någon julkänsla alls men mamma o pappa har köpt hem julklappar så  börjar bli nyfiken! hiihi trodde jag skulle vara depp men inte, tror det har ändras en hel del.
Iallfall i helgen skulle jag plugga en hel del.. gick de NEPP. Satt igår och skrev klart mitt svenska tal och svenska Pmet, kände mig ganska stolt. Talet är as långt så måste läsa o läsa o läsa hela dagen låång. Sedan idag ska jag dra till elin och baka julgodis för vi ska ha någon julmys imorgon på skolan!
Just de är less på skolan! har ett prov kvar i skolan o det är på onsdag ( FEC) o muntligt imorgon ( svenska) känner mig inte laddad men EHH det får gå som det går.
Nu kommer läraren...;(
Måste dra Pöss o kram
Mall
Ps kolla in min UF-företag ww.tredjering.weebly.com ( finns skit fina ringar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0