Looov.. elr hur var de?

Hejsan alla ihopa
Sitter och håller på att packa inför resan.... känner mig så jäkla o inpserarad att fira jul o hade bara helst varit hemma o stängt in mig i min lilla bubbla.
Skolan är snart slut.. har en mega uppstas som ska in imorgon.. internationell ekonomi... inte kul ska börja nu lär vara uppe hela natta men aja få sova sedan.
Idag gjorde jag ett prov där typ läraren hjälpte mig?? Jaha äre ett prov då? eller vad äre, iallfall så fixa de utan hans hjälp egentligen... dum lärare. Sedan gick jag på stan och handlade julklappar, fasiken kommer aldrig köpa julklappar så här sent igen, det blir bara spontant o dyrt men vissa är faktiskt värd det, tycker lilla jag.
Sedan ut till stallet red fisen, hon var lite spänd men fin ändå. Hem åt, städa o fortsätte plugga, sedan hem till farfar o var sällskap. Sedan hem till mormor och var social där. Hem klädde granen, slog in packet, städa mera sitter nu o gruvar mig för plugg.....
Men imorgon ska ja ut tidigt o rida sedan åka...
Ska sitta i min härliga zipperall som jag köpte ifrån ABC-gruppen, bästa köp ever!
Kram till nu
btw älskar denna låt Angels and airwaves- Distraction o Do it for me
"Like the shit that was said
I can't take it that well
I give and I give and I give and I give and I'm still
Lost and hurt and bone thin from the love that's been starved
I know it got close but I'm sure it's too far"
Tjejen men koll...NAT
Kram MAll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0