lööördag

yoyoyo macka floow
Sitter just nu och skriver detta urlulliga inlägget, ska faktiskt dra mig till sängs.. tråkig jag vet men fuck you.
Iallfall har pluggat matte c hela dagen, helt slut i huvudet... det märkte vissa fasiken vad man kan skratta åt ingeting alltsåå...
Sedan när ja kom hem var jag typ dööd, men drog mig i axlarna och vidare till fellster, var hemma hos henne en stund, hahaha bara prat och skratt:D alltid lika roligt :')
Sedan fick hon följa med mig en bit poå väg hem.. är rädd för våldtäksmän.. HAH nee skojja bara, alltid trevligt med sällskap. HAHA fasiken, vad man kan prata om visa saker kom jag på nu. Men as roligt
Nu orkar jag inte skriva mer klockan  är 1 skulle sovit nuu men aja
PÖSS
MAll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0