Julmysigt

Hejsan hoppsan,
Idag är den 2 dec ( sent inlägg) eh måste berätta att skolan var bajs, plus hade sträckt mitt fina knä igen!! fast nu är det svullet o gör forbannat ont.. har lätt sträckt varje muskel i knäet.
kändes så där men men, hade bara två lektioner den dagen, sedan drog jag och bara vilade mig och badade faktiskt!! händer inte ofta men kände verkligen att göra det då:D
Men iallfall senare på den kvällen så hade jag blivit bjuden på julbord med sommarjobbet jag hade arbetat för. det var uppe på norra berget, skit mysigt och det fanns för mycket mat.. var lätt mätt efter drygt en portion!! fail av mig.. iallfall så var det good mat, mycket trevligt sällskap ( som vanligt ). Kan dock inte skriva allt som hände.. det är alldelens för mycket, men kort fattat kan jag att vi drog ner till staden sundsvall och o jaa gick på ganska många barer .. HAHAHAH det fruktansvärt roligt, kunde lätt inte sluta skratta ett tag för det var ganska komiskt, på ett bra sätt ofc.
Säger bara att om man går ett härligt umgänge som tycker det är roligt, och man är så själv jaa vad mer behöver man säga då?! tiden flyger iväg bara... när man har roligt  går tiden fort.
men stackars mamma som fick skjusa hem mig o några till, det var ett jäkla liv i bilen. Plus det var otroligt synd om fell som  blev väckt runt 3 på natten och sedan fick höra mig skratta o fnittra och prata.. hmmmm hur bra de egentligen?!
haha roligt vare.. minnen .. Jaa.
kram mall
ahha jaa bilden säger allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0