Helvets väder!

hejsan hoppsan
Sitter pÅ bussen som  tar mig Äntligen hem... alltsÅ har ni sett vÄdret ute eller? klart ni har och ni kÄnner likadant som jag!! ****** vÄder.. Är det verkligen sÅ svÅrt fÖr vÄdret att bestÅmma sig fÖr ett vÄder??
antagligen Är de varmt o skÖnt eller sÅ Är det snÖ
och kallt!! orkar seriÖst inte med jÄkla blask vatteen, fasiken det Är nÄst som man fÅ hÅa gallonbyxor och gummistÖvlar.. det Är tydligen eftertraktat i st
ockholm men dom Är konstiga ocks
men stockholmare Är konstiga...  sÄger jag som kommer ifrÅn vÄsternorrland. iallfall snart framme dÄr jag ska hoppa av, kÄnns sÅ dÄr hadehellre betalat extra fÖr att bussen skulle Åka hela vÄgen till stallet, dÅ hade min dag rÄddas!! haah lat ja Är men det År sÅÅÅ blÖÖÖÖt.... ska rida fisen i ridhuset idag, ksa nog arbeta pÅ mjukgÖrande
hahahah serre ska lÄtt flytta till ett varmare land utan snÖ, gifta mig riktgt o resa till aplerna eller Österiket, haah man kan jue alltid drÖmma eller vad sÄger ni??
nu Är vi i kvissle drygt 4stationer kvar tills jag hoppar av.... lÄr gÅ hem ocksÅÅ menehh inga problem de heller bara att bita ihop
pÖsspÖss mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0