Det snöar

Hejsan hoppsan,
Sitter nu här igen o skriva på denna skrynkliga blogg. AH skojar bara. Men iallfall så idag på skolan hade vi julmys ( inför studenten) var skitroligt men jätte kallt, stod i min convers...-.- bra malin bra .. elr inte.
Sedan hade vi svenska tal (eller iallfall jag) gick bra men sa typ inget det jag skulle säga konstigt nog men läraren sa att det var bra.
Sedan hem o skulle sova en stund men gjorde inte de för blev upptagen eller något kom inte ihåg var för trött.
Iallafall så åkte jag ut senare ut till stallet och red fiso, fasiken vad hon har blivit duktig.. älskar verkligen den ponny synd bara att jag inte får tävla mer, men träna är OK ett tag till.
Sedan hem och plugga FEC ( företags ekonomi C ) mamma förstod lite men det gick bra, vi lärde oss båda mycket och skönt var väl de. Så har prov imorgon.
Shiiet imorgon blir det en jobbig dag, först skola, sedan stan ( köpa julklappar), stallet ( rida), Hem( plugga, städa, göra julmys m.m) kommer lätt vara dööööööd inför resan.....
AJAAA thats life, man måste leva dagen som den kommer. orka stressa orka planera just nu i detta tillfälle fasiken har hara ett halv år på mig att leva liksom skollivet! ska njuta o ta dagen för vad den är!
KRAM o PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0