andra advent

Hohohoho hejsan.

Idag är det den andra advent.  Det har varit en mycket kall dag... isit och 0 gradit. Idag har det varit en mycket pulsiv dag egentligen, hängde med fell och michoo till birsta. Köpte egentligen inget förutom en till body butter med cocos lukt ( favvon). alltid lika roligt att gå med fellster på birsta, man får mycket skratt och för mycket tårar som rinner ner för kinden... :') och minnen som berättas.
iallfall så träffade vi många trevliga personer på birsta.. helt otroligt vad folk det kan vara på en söndag och på andra advent desutom.
När jag var på väg hem vare bara att dra på sig ridbyxerna och vidare till fiso, red men det gick bajs... känner som en jävla dålig ryttare.. som vanligt, men mitt fel som alltid tydligen, kanske man ska sluta roa sig och fokusera sig på hästarna igen, hmm känns som det men inte lätt när man har fått en klacksparck i arslet för att roa sig att sedan dämpa sig... HMM hur gör man?!
Snart jullov, har drygt 8 stora grejjer som ska göras inom skolan.. kommer lätt gå in i väggen innan detta är klart....
Men nu ska jag göra mig klart och skriva i dagboken. hehehe mer minnen måste kommas ihåg och bli ner skrivna plus känslor!!!
Btw. min helg har verkligen varit fullt ös medvetlös.. ligger på sängen medvetlös just nu!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0