Allmänt roligt!

Hola chicas y chicos..
den 3 december( sent inlägg)  var jag hos felicia hela dagen. Ja som sagt i det andra inlägget så hade jag varit ute, men det var skit lätt att vakna.. fast av alla bravaderna som hände den natten .. pust. Men kände att mitt ben var så fruktansvärt fuck up... konstigt... av all dans o hopp o skutt.. men men, jag tog mig till stallet red hjärtat drygt en halvtimme.. inte bra. Sedan köpte jag en hockey biljett till timrå-brynäs. Vidare till felicia och åt mat.
Ja som alla vet så vann timrå med 3-1, skita nice, inte för att jag förstod av vad alla i klacken sa efter att domarna hade dömt fel och bläbläöbkbö. alltid lika roligt att stå i klacken, dem har värsta gemenskapen med laget. Men man får höra ett och annat som man snappar upp fort hehehe.
Ialldfall medans jag och felicia väntade på att våran chaffis skulle komma, så kom det två fulla killar, lova dom var så fruktansvärt fulla. dom visste varken in eller ut när dom kom till oss.Men fulla personer är skit roliga, dem visar verkligen sitt rätta jag ungefär.
När vi kom hem till fell, så blev det att fixa fram chips o dipp. Gott var det, längesedan var så gott. Iallfall vi skulle se wall street 2, eller jag skulle men råkade lägga huvudet på en kudde och opps Malin råkade typ somna, hörde med jämna mella rum hur fell ba " malin sover du?!" jag sa" neee... snark"
det blev en mycket tidig kväll
// mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0