Vadå övergett?

Jag har inte övergett någon! Och nej, jag har inte lämnat denna blogg även fast det kanske lät som det i mitt senaste inlägg. Jag har liksom tre hästar att rida och ta hand om så all min tid går för tillfället till det. Men jag kämpar för att hinna göra ett inlägg då och då. Veckans höjdpunkt för er förstår jag. Hahaha, nee! Nu var jag allt riktigt uppkäftig... Förlåt...

För tillfället väntar jag på att Malin ska logga in på msn så att hon kan skicka bilderna hon tog idag på Ante (min nya storhäst) och på Hunki. Jag tror dom blev mycket fina och om hon inte loggar in snart så ringer jag till henne! NU LOGGADE HON IN! Vet ni vad det betyder? Jo, idag kommer det nya bilder på bloggen! WOHOO!

Lägger upp dom om ett tag. Tills vidare från ni några bilder från bollnäs tävlingarna på mig och Hunk







Puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0