vad ska man säga

hejsan hoppsan alla glada
sitter just nu och snackar med fell om hennes adventurs i NY och i vanliga dar. vad ska man sÄga om denna dagen, den var lÅng, hetisk och rolig.  men ska skriva att jag, elin och michaeela var och Åt pÅ tacobar kan sÄga att de Är godmen dÅlig servic nemen det var bara fÖr mig -.- sedan var vi pÅ stan och kollade runt.
nÄr skolan var slut Åkte jag buss hem och Äta lite smÅtt innan vi skulle dra in till eon arena. hann knappt pusta ut innan vickan kom och hÄmtade mig med sin lilla sport moppe och vi drog vidare till kvissle dÄr sofia och anna vÄntade med bilen,alltid lika roligt att Åka bil.men iallafall sÅ hamnade vi i klacken tillslut med lite stÅhej, alltid lika roligt att stÅ i klacken nÄr det blir bÖghÖg och slagsmÅl ..... det gillar jag att se, men efter fÖrsta halvlek drog vi pÅ en promis och hamnade sedan pÅ sittsplatser oppppsss !!!!!!!hahhahaha mÅste sÄga att det var en grym match och roligt att vara dÄr ute igen.
nÄr vi skulle dra vÄg hemmÅt igen var nog alla fyra pÅ G haahha sÅng och dans och skratt ned fart pÅ de fasiken vilken kvdddÄll.
sÅ nu sitterj jag i sÄngen och snackar med fellot men ska nog stÄnga ner. fÖr det blir en lÅng och tuff dag imorgon
sov gott mall
btw bilder var mening men blev krÅngligt med mobilen pÖss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0