Ohooooo!

Hejsan hejsan
Sitter igen i min underbara soffa och bara ta det lugnt. eller mera att man försöker samla upp all information för treans fina kurser m.m,  just nu känns det tungt men vi räknade på att det är "bara" 8 månader i skola ...:O säger bara OMG sedan är man fri som man har längtat efter så fruktansvärt mycket.. eller så ångrar man sig!! Jag kommer sakna min tid på gymnasiet, det har nog varit min roligaste tid på dessa plugg år!! och kanske är kommer bara vara den oxå. Men Hallå livet är inte ens börjat sååå vi lär väl see hur livet rör sig framåt nu framöver!
Fick se iallafall schemat  som vi ska ha i två veckor framöver...-.- sedan ändrar lärarna lite och hyfsat okey men det blir nästa år fick jag höra!! MMM mee like it!!
Btw kollade spåkulan på Facebook ( gillar att göra det) och detta kommer as läskigt o_O



Din tvillingsjäl finns någonstans i din yttre vänskapskrets. Leta!
Ska inte gå alla dagar så sent men ÄNDÅ!! No life here i come!
Nuu ska man lata sig en stund innan man ta en runda runt västbo ( själv)
Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0