Ny dag med nya tag

God morgon god morgon det är en mycket fin dag ida!!
Jaa vad ska man säga, inget igentligen mer att man ska typ soova och gråta:)Nej inte alls. Har jobbat natt i natt dååå. Gick awesome, tror jag inte har skrattat så mycket på ett jobb som detta eller  i natt heller aja... i know that  i am weeird!  men men show must go on,  or?. Igår så tränade jag och fisen för sigrid uppe på björkbacke gård, det gick mycket bra, vi kom fram till en vis punkt som visar fisens svaga sida ( det är mycket bra för då är det bara att träna upp den för att bli bättre på de) Dock var man mycket slut i kroppen efter helgens drag och ståhej.
Efter ridningen så drog man till jobbet, skratt.. jobb och skratta mera. Sedan nuu klockan är just nu 06.49 och är klar vaken men vågar dock inte lägga huvudet på huvudkudden vem vet, jag  kanske aldrig vaknar igen O-o!! Shiiiet.
Ska träna idag igen för sigrid, såå måste verkligen sooovaa fast  NEE!! rider 11 idag hinner kanske sova en stund hmmm två timmar kvar ungefär är det värd besväret att somna in??! Kanske vi lär väl see.
Och just de btw så har pass på så har jag märk att visa saker som att lyssna för mycket på rockklassiker har ändrat mitt sätt att lyssna på låtar Hmm Not good.. Eh jaa vad ska man säga att man kan dom för bra -.- så man har börjat översatt dom i huvudet!! NOT GOOOD faaail säger jag bara.....  eller att man gåår och lyssnar på Ipoden och så börjar man shake the body ... hmmm inte såå snyggt de mohahhahah.
Men vad ska man säga till en 18 åring som inte fått någon sömn eller vilat det är bara att stå ut och njuta av idiotiska moves och damp stuff.
NEEE nu börjar lilla kärringen blir trött och ska nämligen närma sig huvud kudden innan träningen ( GÄÄÄÄSSSP) Man behöver sin skönhetsömn för att se hyfsat normal eller huuuur!!! NEI!!
Höres sedan kram
MAll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0