Next stop ...

hejsan alla glada läsare.... själv är man inte så jävla glad precis men varför klaga ehh nee ingen mening för vem vill lyssna på lilla mig egentligen?
HAHHA inte jag iallfall.  Men iallafall så har man ridit idag och axlarna känns såå fruktansvärda.. stela och dom kan dra åt pip svängen. Måste verkligen säga att denna dag har blivit förstörd.... hatar detta, trodde att det skulle bli en toppen dag men NOOO lilla malin ska överreagera.
Kom på det att nästa stop är Skin and boones!! det är mitt mål typ... hahah vi lär väl see hur det tar sig,
Aaa just det måste säga det att man får see många belivers och otroligt många dåliga pretenders!! fattar inte hur ni orkar och varför ni gör såå? man måste tror på en sak och sluta spela tror man är tuffare för det är man inte :) acceptera dig för vem du är!! gör inte till dig för någon som vill ha dig såå, det är så jävla dålig stil. Och var nöjd över vem du är!!
Mitt motto och det håller oftas... sedan det andra kan bara dra någon gammalt över sig. Och just det ehh oh alla som tror dom äger för dom spelar såå!! let go of ittt....
Nu ska mall släppa allt detta förutom att kommer aldrig gååå sååå
Bajsa och ha en gott liv
Mall
( inte menat för någon, är så fruktansvärt frusterad....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0