Men sov! Sov då!

Hihi, nädå jag skojar bara!

Jag är nyligen hemkommen från staden efter att ha varit med kussen min på bio. Vi såg bridesmaids, vilket var en mycket... Öhh.. Jaaa...Tokig film! Haha, jag måste vara jättekonstig för när alla satt och skrattade satt jag som ett frågetecken och när alla tyckte det var "sorgligt" satt jag och skrattade, eller det var inte bara jag som skrattade. Även gubbarna/killarna som blev dit tvingad av sina fruar/sambos skrattade med mig.

Haha, vad mer? Jo! Nu ligger jag här i sängen och ska sova! Imorgon? Jo, imorgon ska jag upp kl 5 för att åka med Malin till Östersund för att hon ska tävla/vinna. Själv strök jag mig från den tävlingen för att jag känner att mina ponnysar behöver vila lite eftersom vi redan började med tävlingarna i februari, ett lite uppehåll alltså!

Jag får väl bara säga puss på er alla läsare! Tjejer som killar, damer som herrar, tanter som farbröder, män som kvinnor, jaa, ni fattar...


Hetbild! Elle?

Puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0