Men eller hur!!

Hejsan hoppsan falleralle raa..
En mycket övertrött tjej här... har jobbat natt och det var min sista natt för sommaren ..( trist :/ ) iallfall så fick man sina skratt och kan väl bara säga så här, har nog aldrig haft så roligt som jag ahr på detta jobbet.
Men iallfall såg att skolan skulle börja snart.... eller det visste jag redan för flera veckor sedan MEEEN det är jue sista året!! OMG hahaha så bli så skönt sedan.. elr inte?! O.o
Men iallfall så ska man nog försöka sova en stund innnan galenskaperna börjar igen.. HEHEH men eller hur!! tjena mitt bena.
Btw välte min kontorsstol idag... Galenskaper säger jag bara HAHAHAHHAHA
Pössi pöss Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0