Jaa vad ska man säga egentligen??

Hejsan hoppsan alla glada läsare..:)
Sitter just nu hemma hos fell. Sitter och är mycket osocial medans hon springer runt i huset och letar kläder inför ikväll hmm undra vad hon ska göra då?! JAG VET JAG VET , men tänker inte berätta MOHAHAH.
Men iallfall så måste jag berätta kort vad som har hänt mig eller mera vad jag gjorde, ni vet sånt här mycket onödigt info men tycker detta ska alla läsa om och det är mycket viktigt.... elr inte.
Torsdag:
Då skulle jag och fell dra in till "drakfestivalen" men vi kom in drygt 19.27... och då var det väldigt döött och Trååååkigt-.-  Så vi drygade runt lite på staden men sedan bestämde vi oss snabbt för att gå på bio. Vi gick på Transformers 3 ( det ääääääääääääggdeeeee så fruktansvärt mycket) men det var ett mycket bra slut, trodde nästan att det skulle komma tårar men inte dåå det höll sig  annars skulle mascaran att rinna. Måste kommentera att bussresan var legendarisk!!!
Fredag:
Då drog man in till staden med Anna,sofia och stina för att kolla på "drakfestivalens" duell mellan alla timrå ik, giffarna, dragons osv. Det var skit spännande lite halv roligt:) men man fick see boysen  ta i och visa vad deras muskler gick för. HEHHE evil girl jag ärrr...
Men det var dom dagarna, mer information kommer snart, skaaa vara social med fellwert såå ha de göött så höres vi senare.
//Mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0