Hur lyckas man med allt egentligen?

Hejsan alla läsare.
Måste bara skriva detta onödiga inlägg, känner verkligen inte har gått in i riktigt hjärntvistare , plus kan verkligen inte sluta fundera och grumla över det. Det är inget allvarligt som stör mig men ÄNDÅ!.
Ibland kan man ifråga sätta sig själv ibland varför man göra lika  saker? och varför? är såå facinerad på hur vi som person kan göra saker och sedan acceptera andra det... hmmmm vet att det hanlar mycket om psykoloiska syftet och BLABLABLA men orkar verkligen inte gå den långa vägen denna gång utan vill ha en kort men rakt svar. Detta är inte Menad åt ingen, vill bara uttrycka mig har ingen att prata med för ligger i sängen och kan verkligen inte sova utav detta.... suchpuck.  fasiken tänkte för mycket igen, NOT GOOD.  Men om någon har ett bra svar och får jätte gärna hjälpa mig att klura ut ett svar.
HAHAH btw har kommit hemifrån jobbet, men när jag skulle äta lite middag så kände jag att kroppen inte var sig själv, så funderade lite, hoppade upp och ner... men märkte att jag inte kunde röra axlarna som jag brukar( övervig där i vanliga fall) men dock inte idag.. måste har sträckt mig eller något, jag kanske ska lägga mig på spikmattan innan man somnar helt så man får bort det onda liksom.
Nee skaa väl sluta blogga om hur mitt liv ser ut HAH det är jue såå spännande ... eller inte.
Kram mall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0